3/2/2024 11:57:23 AM
انواع ادویه پاش استوانه ای و لیست قیمت پت ادویه
مقاله ادویه پاش استوانه ای آرنیکا برفود.jpg

انواع پت ادویه پاش پلاستیکی استوانه ای

قطعا محبوب ترین و پرفروش ترین ادویه پاش پلاستیکی در صنعت بسته بندی ادویه هایی مثل زردچوبه،فلفل سیاه،نمک،ادویه کاری،پودرهای کبابی و محصولات مشابه ادویه پاش پلاستیکی استوانه ای می باشد.

سایزهای پت ادویه پاش استوانه ای

صدرا پت نمکپاش استوانه ای خود را در سایز های ادویه پاش ۵۰ گرمی آرنیکا ، پت ادویه پاش ۱۰۰ گرمی آرنیکا ، پت نمکپاشی ۸۰ گرمی استوانه ، پت ادویه پاش پلاستیکی ۸۰ گرمی برفود تولید می نماید.که انواع ادویه پاش پلاستیکی استوانه ای و مکعبی و انواع مدل ادویه پاش را در قسمت ادویه پاش پلاستیکی می توانید ملاحظه نمایین.

ادویه پاش ۵۰ گرمی طرح آرنیکا دهانه ۳۸

ادویه پاش ۵۰ گرمی آرنیکا ارتفاع 10سانت دارد قطر دهانه ۳۸ میلیمتر و قطر کف ۵۰ میلیمتر می باشد.در قسمت بالا و پایین این ادویه پاش شیاری دارد که باعث می گردد فضای لیبل شما آنکادر گردد.

ادویه پاش پت ۱۰۰ گرمی آرنیکا دهانه ۳۸

ادویه پاش ۱۰۰ گرمی آرنیکا با ارتفاع ۱۴ سانت می باشدو قطر دهانه ۳۸ میلیمتر و قطر کف حدودا ۵۰ میلیمتر می باشد.

پت نمکپاشی استوانه ای ۸۰ گرمی

نمکپاش استوانه ای بصورت صاف بدون شیار و خطی تا پایین یکدست استوانه ای می باشد که با ارتفاع ۱۲ سانت و دهانه ۳۸ میلیمتر می باشد.

ادویه پاش نمکدانی ۸۰ گرمی برفود

یکی از قدیمی ترین قالبهای ادویه پاش صدراپت می باشد که با ارتفاع ۱۲ سانت و قطر دهانه ۳۸ میلیمتر یکی از پرفروش ترین ادویه پاش پلاستیکی محسوب می گردد.

قیمت و لیست قیمت محصولات پت و ادویه پاش پلاستیکی

عوامل مختلفی در قیمت گذاری پت ادویه پاش موثر بوده و همین قضیه باعث می گردد که قیمت با نوسان روبرو گردد.اما در قسمت بالای سایت می توانید لیست قیمت را ملاحظه نمایین.

 


مدیریت سایت

شهرک صنعتی پرند-میدان صنعت-بعدازمیدان فناوری-خیابان گلریز نبش گلشن-پلاک ۱


09124190970
09358142697

Copyright © sadrapet. Design by Vahid Hassani